Ruark

Ruark Service

Op deze pagina vindt u de standaard service procedure voor ARCAM producten, alsmede informatie over de garantietermijn. Daarnaast vindt u per serie handige tips over bijvoorbeeld het updaten van uw ARCAM product(en).

Wanneer uw product defect is of niet goed functioneert, is dat natuurlijk erg vervelend. Om u zo snel en efficiënt mogelijk van dienst te kunnen zijn, hanteren we de volgende serviceprocedure:

1. Probleemidentificatie

  • Indien u een probleem ervaart met uw product, raadpleeg dan eerst de gebruikershandleiding en probeer de aanbevolen probleemoplossende stappen.
  • Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met een verkooppunt om uw probleem te bespreken. Verkooppunten kunt u hier vinden. Zorg dat u het typenummer van het product bij de hand heeft.

2. Serviceverzoek

  • Afhankelijk van het probleem kan het verkooppunt u adviseren het product bij hen langs te brengen.

3. Productvoorbereiding

  • Zorg ervoor dat uw product klaar is voor inspectie en/of service. Verwijder indien mogelijk alle persoonlijke items, accessoires en gegevens. Bij bepaalde producten wordt geadviseerd om een back-up van gegevens te maken.
  • Verstrek gedetailleerde informatie over het probleem, inclusief wanneer het zich voordeed en onder welke omstandigheden.

4. Productafgifte

  • Breng uw product samen met het aankoopbewijs en een kopie van het serviceverzoek naar een verkooppunt.

5. Serviceproces

  • Een technicus zal het product inspecteren en een diagnose stellen. U ontvangt een schatting van de reparatiekosten en -tijd, tenzij de reparatie onder de garantie valt.
  • Voor reparaties die niet onder de garantie vallen, wordt uw goedkeuring gevraagd alvorens verder te gaan.

6. Reparatie en afhandeling

  • De reparatietijd kan variëren afhankelijk van de complexiteit van het probleem en de beschikbaarheid van onderdelen.
  • U wordt op de hoogte gesteld zodra uw product gerepareerd is en klaarligt om opgehaald te worden.

Terrason Audio werkt samen met:

Hanex Service: https://www.hanexservice.nl/

Audio Service: https://www.audioservice.nl/

Ruark Garantie

De standaard garantietermijn op Ruark is 2 jaar. Dit is uit te breiden naar 3 jaar door het product binnen 28 dagen na aankoop te registreren op de volgende website:

Nieuw alles-in-één wonder van Ruark Audio: de R3

R3 Music System Compact design, subliem geluid.De nieuwe R3 alles-in-één music system van het Britse [...]

GLOEDNIEUW ALL-IN-ONE AUDIOSYSTEEM VAN RUARK: DE R5

Ruark heeft een nieuwe all-in-one in ‘t assortiment. Ook de speakers zijn ingebouwd, dus u [...]